Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych wprowadza nowoczesne rozwiązania dla swoich pacjentów, w postaci dodatkowej infolinii i specjalnego systemu SMS, który pozwala na szybkie odwołanie umówionej wizyty. Te udogodnienia mają na celu zwiększenie efektywności świadczonych usług oraz poprawę komunikacji z pacjentami.
Od lipca wprowadzono dodatkową linię telefoniczną umożliwiającą rezerwację terminu u lekarza specjalisty. Ta nowa infolinia jest obsługiwana przez Biuro Poznań Kontakt i jest dostępna w poradni chirurgii dziecięcej. W ramach pilotażowego programu odebrano 318 spośród 352 zarejestrowanych połączeń. Co istotne dla pacjentów, średni czas oczekiwania na odpowiedź wynosił zaledwie 34 sekundy. Jak zauważa dyrektor POSUM, Konrad Zaradny, efekty nowego systemu są imponujące.
Spowodowało to decyzję o poszerzeniu funkcjonowania dodatkowej linii o kolejne poradnie – chirurgię ogólną i proktologiczną. To udogodnienie jest dostępne dla pacjentów od 2 sierpnia.