System rezerwacji wizyt w urzędzie miasta musi przejść niezbędne prace serwisowe! Fakt ten sprawia, że mamy przerwę w działaniu. Przerwa rozpoczęła się o 12:00 w piątek i potrwa do 23:59 w sobotę.
Co wiemy?
Fakt ten nie ma żadnego wpływu na zaplanowane wcześniej wizyty. Nie ma też co ukrywać, że prace serwisowe będą mieć przełożenie na inne funkcjonowanie.
Trzeba mieć na uwadze, że zmieni się sposób pobierania „numerka”. Podawanie daty urodzenia okazało się wyjściem nie do końca optymalnym i tym samym postawiono na uproszczenie procedury. Po zakończeniu prac serwisowych wystarczyć będzie numer telefonu (opcjonalnie adres e-mail).
System internetowej rezerwacji pojawił się we wrześniu 2017 roku, czyli niemal 15 lat temu. Rozwiązanie to okazało się przydatne, ale trzeba pamiętać o tym, że z czasem konieczne są zmiany. Warto też uwzględnić, że niekiedy dzieją się rzeczy totalnie nieprzewidywalne – przykładem pandemia. Skoro już przy tym jesteśmy, system ten w tej sytuacji okazał się bardzo ważny. Wystarczy przypomnieć sobie, że mogliśmy mówić o głównym narzędziu umawiania wizyt.
Wieści z Poznania znajdziesz także tutaj.